Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевть, Ю. І.-
dc.date.accessioned2024-01-31T08:11:40Z-
dc.date.available2024-01-31T08:11:40Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРевть, Ю. І. Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництва/ Ю. І. ревть// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка./ редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 92-95. – Бібліогр.: с.95 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1OyGXrA0L01DEKvDtIgPmHeRYcqmb3YCh/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractМета дослідження - виявити можливості формування конкурентоспроможного туристичного продукту на прикладі Закарпатської області в умовах транскордонного співробітництва з країнами членами ЄС.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectтуристичний продуктuk
dc.subjectтранскордонне співробітництвоuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectSWОТ-аналізuk
dc.titleЗабезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.