Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097
Назва: Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництва
Автори: Ревть, Ю. І.
Ключові слова: конкурентоспроможність, туристичний продукт, транскордонне співробітництво, маркетинг, SWОТ-аналіз
Дата публікації: 2007
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Ревть, Ю. І. Забезпечення конкурентоспроможності туристичного продукту Закарпаття в контексті транскордонного співробітництва/ Ю. І. ревть// Науковий вісник Ужгородського університету: серія: Економіка./ редкол. В.П.Мікловда, М.І.Пітюлич, Н.М.Надь та ін. – Ужгород: УжНУ, 2007. – Спецвип. №23: Вплив маркетингу на підвищення ефективності транскордонного економічного співробітництва з країнами-членами ЄС: збірник статей міжнародної науково-практ. конф. – С. 92-95. – Бібліогр.: с.95 (5 назв).
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження - виявити можливості формування конкурентоспроможного туристичного продукту на прикладі Закарпатської області в умовах транскордонного співробітництва з країнами членами ЄС.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1OyGXrA0L01DEKvDtIgPmHeRYcqmb3YCh/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/58097
Розташовується у зібраннях:2007 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тит. Спецвип. Ек. 23. 2007.pdf2.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.