Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Title: Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів
Other Titles: Componential and structural analysis of social maturity demonstrated by students obtaining the profession of social educator
Authors: Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Keywords: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Хмуринська, Т. О. Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 205–207. – Бібліогр.: с. 207 (7 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто поняття соціальної зрілості майбутнього соціального педагога та його структурні компоненти. Основними компонентами соціальної зрілості, на думку більшості науковців, є: соціальна активність, соціальна відповідальність, соціальна самореалізація та самовизначення. Критеріями соціальної зрілості також є: ціннісні орієнтації, моральні та емоційно-вольові якості особистості і т.д. Завдання вищих навчальних закладів полягає у створенні умов для ефективного формування соціальної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення.
The author of the article has considered the notion of future social educator’s social maturity and its structural components. The main components of social maturity according to most researchers are: social activity, social responsibility, social self-realization and self-determination. Social maturity criteria include: value orientation, moral, emotional and volitional personality characteristics etc. The mission of higher education institutions is providing the conditions for increased social maturity of future social educators. Key words: social maturity, social responsibility, social activity, social self-realization and self-determination.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.