Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Назва: Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів
Інші назви: Componential and structural analysis of social maturity demonstrated by students obtaining the profession of social educator
Автори: Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Хмуринська, Т. О. Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 205–207. – Бібліогр.: с. 207 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття соціальної зрілості майбутнього соціального педагога та його структурні компоненти. Основними компонентами соціальної зрілості, на думку більшості науковців, є: соціальна активність, соціальна відповідальність, соціальна самореалізація та самовизначення. Критеріями соціальної зрілості також є: ціннісні орієнтації, моральні та емоційно-вольові якості особистості і т.д. Завдання вищих навчальних закладів полягає у створенні умов для ефективного формування соціальної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення.
The author of the article has considered the notion of future social educator’s social maturity and its structural components. The main components of social maturity according to most researchers are: social activity, social responsibility, social self-realization and self-determination. Social maturity criteria include: value orientation, moral, emotional and volitional personality characteristics etc. The mission of higher education institutions is providing the conditions for increased social maturity of future social educators. Key words: social maturity, social responsibility, social activity, social self-realization and self-determination.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.