Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Название: Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів
Другие названия: Componential and structural analysis of social maturity demonstrated by students obtaining the profession of social educator
Авторы: Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Ключевые слова: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Хмуринська, Т. О. Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 205–207. – Бібліогр.: с. 207 (7 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто поняття соціальної зрілості майбутнього соціального педагога та його структурні компоненти. Основними компонентами соціальної зрілості, на думку більшості науковців, є: соціальна активність, соціальна відповідальність, соціальна самореалізація та самовизначення. Критеріями соціальної зрілості також є: ціннісні орієнтації, моральні та емоційно-вольові якості особистості і т.д. Завдання вищих навчальних закладів полягає у створенні умов для ефективного формування соціальної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення.
The author of the article has considered the notion of future social educator’s social maturity and its structural components. The main components of social maturity according to most researchers are: social activity, social responsibility, social self-realization and self-determination. Social maturity criteria include: value orientation, moral, emotional and volitional personality characteristics etc. The mission of higher education institutions is providing the conditions for increased social maturity of future social educators. Key words: social maturity, social responsibility, social activity, social self-realization and self-determination.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ У СТУДЕНТІВ.pdf203.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.