Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмуринська, Тетяна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-20T11:39:39Z | - |
dc.date.available | 2016-01-20T11:39:39Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Хмуринська, Т. О. Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 205–207. – Бібліогр.: с. 207 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття соціальної зрілості майбутнього соціального педагога та його структурні компоненти. Основними компонентами соціальної зрілості, на думку більшості науковців, є: соціальна активність, соціальна відповідальність, соціальна самореалізація та самовизначення. Критеріями соціальної зрілості також є: ціннісні орієнтації, моральні та емоційно-вольові якості особистості і т.д. Завдання вищих навчальних закладів полягає у створенні умов для ефективного формування соціальної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the notion of future social educator’s social maturity and its structural components. The main components of social maturity according to most researchers are: social activity, social responsibility, social self-realization and self-determination. Social maturity criteria include: value orientation, moral, emotional and volitional personality characteristics etc. The mission of higher education institutions is providing the conditions for increased social maturity of future social educators. Key words: social maturity, social responsibility, social activity, social self-realization and self-determination. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | соціальна зрілість | uk |
dc.subject | соціальна відповідальність | uk |
dc.subject | соціальна активність | uk |
dc.subject | соціальна самореалізація та самовизначення | uk |
dc.title | Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів | uk |
dc.title.alternative | Componential and structural analysis of social maturity demonstrated by students obtaining the profession of social educator | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
КОМПОНЕНТНО-СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ У СТУДЕНТІВ.pdf | 203.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.