Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХмуринська, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-01-20T11:39:39Z-
dc.date.available2016-01-20T11:39:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationХмуринська, Т. О. Компонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогів [Текст] / Т. О. Хмуринська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 21. – С. 205–207. – Бібліогр.: с. 207 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6044-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття соціальної зрілості майбутнього соціального педагога та його структурні компоненти. Основними компонентами соціальної зрілості, на думку більшості науковців, є: соціальна активність, соціальна відповідальність, соціальна самореалізація та самовизначення. Критеріями соціальної зрілості також є: ціннісні орієнтації, моральні та емоційно-вольові якості особистості і т.д. Завдання вищих навчальних закладів полягає у створенні умов для ефективного формування соціальної зрілості у майбутніх соціальних педагогів. Ключові слова: соціальна зрілість, соціальна відповідальність, соціальна активність, соціальна самореалізація та самовизначення.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the notion of future social educator’s social maturity and its structural components. The main components of social maturity according to most researchers are: social activity, social responsibility, social self-realization and self-determination. Social maturity criteria include: value orientation, moral, emotional and volitional personality characteristics etc. The mission of higher education institutions is providing the conditions for increased social maturity of future social educators. Key words: social maturity, social responsibility, social activity, social self-realization and self-determination.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціальна зрілістьuk
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk
dc.subjectсоціальна активністьuk
dc.subjectсоціальна самореалізація та самовизначенняuk
dc.titleКомпонентно-структурний аналіз соціальної зрілості у студентів – майбутніх соціальних педагогівuk
dc.title.alternativeComponential and structural analysis of social maturity demonstrated by students obtaining the profession of social educatoruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 21 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.