Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГабчак, Наталія Францівна-
dc.date.accessioned2016-06-14T20:03:45Z-
dc.date.available2016-06-14T20:03:45Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГабчак Н.Ф. Туристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаття// Географія і туризм: європейський досвід// Матеріали ІІ Міжнародної науквої конференції. - Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2008. - С. 172-175.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530-
dc.descriptionтуристичний ринок досліджуваної території як і в цілому в державі знаходиться на стадії становлення. Урізноманітнення і розвиток пропозиції Закарпатської області можливі на напрямах культурно-пізнавального і екскурсійного, екологічного, спортивного, курортно-санаторного, а також сільського туризму. Потребує маркетингових, зокрема рекламних зусиль ринок курортно-санаторного туризму, підтримки та відновлення - ринок спортивно-оздоровчого туризму, розбудови - ринок гірськолижного туризму.uk
dc.description.abstractУ тезах доповіді висвітлюються питання повязані з використанням туристичної реклами як вагомого чинника популяризації туризму на досліджуваній території. Вивчено туристичні можливості Карпатського регіонуuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛьвівuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 338.48(4);-
dc.subjectТуризм і рекреаціяuk
dc.subjectКлючові слова: націонална економіка, туристичні можливості, туристичний продукт.uk
dc.titleТуристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаттяuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.