Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530
Назва: Туристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаття
Автори: Габчак, Наталія Францівна
Ключові слова: Туризм і рекреація, Ключові слова: націонална економіка, туристичні можливості, туристичний продукт.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Львів
Бібліографічний опис: Габчак Н.Ф. Туристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаття// Географія і туризм: європейський досвід// Матеріали ІІ Міжнародної науквої конференції. - Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2008. - С. 172-175.
Серія/номер: УДК 338.48(4);
Короткий огляд (реферат): У тезах доповіді висвітлюються питання повязані з використанням туристичної реклами як вагомого чинника популяризації туризму на досліджуваній території. Вивчено туристичні можливості Карпатського регіону
Опис: туристичний ринок досліджуваної території як і в цілому в державі знаходиться на стадії становлення. Урізноманітнення і розвиток пропозиції Закарпатської області можливі на напрямах культурно-пізнавального і екскурсійного, екологічного, спортивного, курортно-санаторного, а також сільського туризму. Потребує маркетингових, зокрема рекламних зусиль ринок курортно-санаторного туризму, підтримки та відновлення - ринок спортивно-оздоровчого туризму, розбудови - ринок гірськолижного туризму.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.