Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530
Название: Туристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаття
Авторы: Габчак, Наталія Францівна
Ключевые слова: Туризм і рекреація, Ключові слова: націонална економіка, туристичні можливості, туристичний продукт.
Дата публикации: 2008
Издательство: Львів
Библиографическое описание: Габчак Н.Ф. Туристична реклама як найдійовіший засіб популяризації туристично-рекреаційного комплексу Закарпаття// Географія і туризм: європейський досвід// Матеріали ІІ Міжнародної науквої конференції. - Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. І. Франка, 2008. - С. 172-175.
Серия/номер: УДК 338.48(4);
Краткий осмотр (реферат): У тезах доповіді висвітлюються питання повязані з використанням туристичної реклами як вагомого чинника популяризації туризму на досліджуваній території. Вивчено туристичні можливості Карпатського регіону
Описание: туристичний ринок досліджуваної території як і в цілому в державі знаходиться на стадії становлення. Урізноманітнення і розвиток пропозиції Закарпатської області можливі на напрямах культурно-пізнавального і екскурсійного, екологічного, спортивного, курортно-санаторного, а також сільського туризму. Потребує маркетингових, зокрема рекламних зусиль ринок курортно-санаторного туризму, підтримки та відновлення - ринок спортивно-оздоровчого туризму, розбудови - ринок гірськолижного туризму.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8530
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.