Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10084
Назва: Информационное обеспечение банковского маркетинга
Інші назви: Информационное обеспечение банковского маркетинга
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: банковский маркетинг, инвестиционная деятельность, банковская деятельность, бизнес, национальная банковская система, маркетинговые исследования, коммерческие банки, биржевые котировки
Дата публікації: 21-тра-1999
Видавництво: Дніпропетровськ: НГАУ
Бібліографічний опис: И.Г. Бритченко Информационное обеспечение банковского маркетинга / Економічний вісник Національної гірничої академії України. „Проблеми та перспективи розвитку Економіки України в умовах ринкової трансформації. – Дніпропетровськ: НГАУ, 1999. – С 62-66.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10084
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Информационное обеспечение банковского маркетинга.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.