Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10105
Назва: Перспективи та напрямки маркетингових досліджень фінансового ринку
Інші назви: Перспективи та напрямки маркетингових досліджень фінансового ринку
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: маркетингові дослідження, фінансовий ринок, фінанси, економічний розвиток, ринок цінних паперів, бюджет України, теорія маркетингу, фінансовий продукт, капітал
Дата публікації: 2007
Видавництво: Чернівці:ЧДФА
Бібліографічний опис: І.Г. Брітченко Перспективи та напрямки маркетингових досліджень фінансового ринку // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії – Чернівці: ЧДФА, 2007. – Випуск 8: економічні науки – С. 18 – 28.
Серія/номер: ББК 65;УДК 330
УДК 336.71;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку маркетингових досліджень фінансового ринку. Проаналізовано та узагальнено досвід вітчизняних вчених та останніх наукових досліджень даного сектору економіки.
Опис: У статті розглянуто специфіку маркетингових досліджень фінансового ринку. Проаналізовано та узагальнено досвід вітчизняних вчених та останніх наукових досліджень даного сектору економіки.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10105
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.