Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10172
Назва: Мережеві технології просування банківських продуктів та механізми стимулювання внутрішньої торгівлі в Україні
Інші назви: Мережеві технології просування банківських продуктів та механізми стимулювання внутрішньої торгівлі в Україні
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: мережеві технології, просування банківських продуктів, коммерційні банки, банківський ринок, агентська мережа, платіжні картки
Дата публікації: 28-кві-2011
Видавництво: Полтава: РВВ ПУЕТ
Бібліографічний опис: І.Г. Брітченко Мережеві технології просування банківських продуктів та механізми стимулювання внутрішньої торгівлі в Україні // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Мережевий бізнес і внутрішня торгівля України” 28 - 29 квітня 2011 р. – Полтава: РВВ ПУЕТ, 2011. – С. 201 - 203.
Серія/номер: УДК 339.138+339.3(477);ББК 65.9(4 Укр)421
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10172
ISBN: 978-966-184-125-2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.