Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10349
Назва: Теоретична концепція стилю в доробку Ігоря Костецького
Автори: Багрій, Марія Антонівна
Ключові слова: індивідуальний стиль, концепція, модерне мистецтво, культура, митець
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Багрій, М. А. Теоретична концепція стилю в доробку Ігоря Костецького [Текст] / М. А. Багрій // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 12–14. – Бібліогр.: с. 14 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується специфіка авторського погляду на теоретичну проблему художнього стилю, передумови формування такої концепції Ігоря Костецького та міру доцільності її використання при аналізі художнього доробку письменника. Письменник розуміє стиль як динамічну сферу народження, існування і розвитку мистецької ідеї, завдяки якій між думкою письменника та всіма елементами художньої форми встановлюється зворотний об’єднувальний і організовуючий зв’язок; при цьому будь-яке порушення вказаного балансу призводить до руйнування стилю.
This paper examines the author's view of the speci fi city of the theoretical problem of artistic style, prerequisites for the formation of such a concept of Igor Kostetskii and feasibility of its use in the analysis of the artistic heritage of the write r. The writer understands the style as a dynamic area of birth, existence and development of artistic ideas through which the opinion of the writer and between all elements of the art form is set back unifying and organizing communication; with any violation of said balance leads to the destruction of style. Kostecki opposed its mechanistic interpretation advocated understanding identity as a dynamic sphere formation, existence and development of artistic ideas, so between the author and the reader is set lasting aesthetic touch-understanding. The analysis of the concept of artistic style of Igor Kostetskii shows that it is mostly based o n the author's intuitive sense of the phenomenon of style and originality perfectly poised between linguistics and dialectical aesthe tic approaches, and fully re fl ects the essence of his literary aspirations.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10349
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретична концепція стилю в доробку Ігоря Костецького.pdf150.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.