Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10390
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кабак, Віталій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-21T09:59:52Z | - |
dc.date.available | 2016-10-21T09:59:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Кабак, В. В. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічних ВНЗ до професійної діяльності [Текст] / В. В. Кабак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 63–67. – Бібліогр.: с. 66 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10390 | - |
dc.description.abstract | У статті подано сутнісну характеристику поняття організаційно-педагогічні умови як сукупність факторів підготовки майбутнього фахівця шляхом порівняльного аналізу здійснених досліджень науковців. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, педагогічних спостережень, результатів експертного опитування здійснено обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів вищих технічних навчальних закладів до професійної діяльності засобами комп’ютерних технологій. | uk |
dc.description.abstract | The article presents the essential characteristics of the concept of organizational and pedagogical conditions as set of factor s training future specialists through a comparative analysis of the investigations carried out. Based on the study of psychologic al and educational literature on the study, teaching observations and the results of the expert survey conducted study of organization al and pedagogical conditions of future engineers-teachers of higher technical education to professional activity by means of computer technology: the formation of motivation for professional activity and the formation of professional value orientations ; the introduction of modern means of computer technology in the training of students at various stages of training as a mandator component; creating a favorable information environment for the development of search and creative abilities of future engineer s, teachers of computer type in the individual teaching and learning activities; improving teacher competencies of teachers of spe cial technical disciplines where using of computer technology. Organizational and pedagogical conditions will be used to create a model of training future engineers-teachers of technical universities for professional work. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk |
dc.subject | інженер-педагог | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | технічний ВНЗ | uk |
dc.subject | комп’ютерні технології | uk |
dc.title | Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічних внз до професійної діяльності | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 37 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів- педагогів технічних ВНЗ до професійної діяльності.pdf | 195.29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.