Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10390
Название: Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічних внз до професійної діяльності
Авторы: Кабак, Віталій Васильович
Ключевые слова: організаційно-педагогічні умови, інженер-педагог, підготовка, професійна діяльність, технічний ВНЗ, комп’ютерні технології
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Кабак, В. В. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічних ВНЗ до професійної діяльності [Текст] / В. В. Кабак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 63–67. – Бібліогр.: с. 66 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті подано сутнісну характеристику поняття організаційно-педагогічні умови як сукупність факторів підготовки майбутнього фахівця шляхом порівняльного аналізу здійснених досліджень науковців. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, педагогічних спостережень, результатів експертного опитування здійснено обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів вищих технічних навчальних закладів до професійної діяльності засобами комп’ютерних технологій.
The article presents the essential characteristics of the concept of organizational and pedagogical conditions as set of factor s training future specialists through a comparative analysis of the investigations carried out. Based on the study of psychologic al and educational literature on the study, teaching observations and the results of the expert survey conducted study of organization al and pedagogical conditions of future engineers-teachers of higher technical education to professional activity by means of computer technology: the formation of motivation for professional activity and the formation of professional value orientations ; the introduction of modern means of computer technology in the training of students at various stages of training as a mandator component; creating a favorable information environment for the development of search and creative abilities of future engineer s, teachers of computer type in the individual teaching and learning activities; improving teacher competencies of teachers of spe cial technical disciplines where using of computer technology. Organizational and pedagogical conditions will be used to create a model of training future engineers-teachers of technical universities for professional work.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10390
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.