Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10390
Назва: Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічних внз до професійної діяльності
Автори: Кабак, Віталій Васильович
Ключові слова: організаційно-педагогічні умови, інженер-педагог, підготовка, професійна діяльність, технічний ВНЗ, комп’ютерні технології
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Кабак, В. В. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів технічних ВНЗ до професійної діяльності [Текст] / В. В. Кабак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 63–67. – Бібліогр.: с. 66 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті подано сутнісну характеристику поняття організаційно-педагогічні умови як сукупність факторів підготовки майбутнього фахівця шляхом порівняльного аналізу здійснених досліджень науковців. На основі опрацювання психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, педагогічних спостережень, результатів експертного опитування здійснено обґрунтування організаційно-педагогічних умов підготовки майбутніх інженерів-педагогів вищих технічних навчальних закладів до професійної діяльності засобами комп’ютерних технологій.
The article presents the essential characteristics of the concept of organizational and pedagogical conditions as set of factor s training future specialists through a comparative analysis of the investigations carried out. Based on the study of psychologic al and educational literature on the study, teaching observations and the results of the expert survey conducted study of organization al and pedagogical conditions of future engineers-teachers of higher technical education to professional activity by means of computer technology: the formation of motivation for professional activity and the formation of professional value orientations ; the introduction of modern means of computer technology in the training of students at various stages of training as a mandator component; creating a favorable information environment for the development of search and creative abilities of future engineer s, teachers of computer type in the individual teaching and learning activities; improving teacher competencies of teachers of spe cial technical disciplines where using of computer technology. Organizational and pedagogical conditions will be used to create a model of training future engineers-teachers of technical universities for professional work.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10390
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.