Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10424
Назва: Рекомендації щодо психолого-педагогічного забезпечення супроводу навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі
Автори: Левицька, Людмила Вікторівна
Ключові слова: практичні рекомендації, студенти з особливими потребами, інтегроване освітнє середовище, психологічна підтримка, емпатія
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Левицька, Л. В. Рекомендації щодо психолого-педагогічного забезпечення супроводу навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі [Текст] / Л. В. Левицька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 96–98. – Бібліогр.: с. 98 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті представлені заходи психолого – педагогічного супроводу навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі, які спрямовані на регуляцію учбово-пізнавальної діяльності, розвиток емоційного рівня дидактичного процесу, дотримання загальних законів ефективного спілкування, застосування навчально-рефлексивного діалогу, врахування особливостей хвороби та її впливу на академічні можливості студентів. Запропоновано практичні рекомендації для студентів з особливими потребами, які спрямовані на розвиток навичок саморегуляції емоційно-почуттєвої сфери, цілепокладання, програмування власних дій. Представлено рекомендації спрямовані на психологічну підтримку студентами один одного у міжособовій взаємодії, що дають змогу уникати «суддівського менталітету»; показувати дійсний інтерес і повагу до поглядів і потреб студентів, які мають певні захворювання; сприяють розвитку самостійності студентів та прояву емпатії.
Activities of psycho-pedagogical accompaniment of studying of students with special needs in integrated educational environment are represented in this article; these activities are directed on the regulation of educational and learning activity, on the development of emotional level of didactic process, on keeping of general laws of effective communication, on implementation of studying and refl exive dialogue, on taking into consideration the peculiarities of illness and its infl uence on the academic possibilities of students. Practical recommendations for students with special needs directed on the development of skills of selfregulation of emotional and feeling sphere, on creation of aims and programming of own acts are proposed. Recommendations directed on the mutual psychological support of students in interpersonal interaction, which give possibility to avoid “judging mentality” and to show real interest and respect to the views and needs of students which have certain diseases are represented; they promote the development of independence of students and showing of empathy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10424
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.