Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10477
Title: | Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Public relations". |
Authors: | Зеліч, Вікторія Вікторівна |
Keywords: | Паблік рілейшнз — це комунікації з громадськістю. Сутність паблік рілейшнз як нової професійної сфери найкраще передали своєю мовою болгари, обравши такий варіант перекладу, як «громадські комунікації». В такому вигляді вони стають у ряд: міжособистісні комунікації, масові комунікації і громадські комунікації. Досить часто ми пов'язуємо паблік рілейшнз з роботою прес-служб, але в розвинених країнах світу прес-служби відносять до «тактичних комунікацій», в той час як паблік рілейшнз визначають як «стратегічні комунікації». Саме вони відповідають на питання «що" і «як» сказати, в той час як прес-служби відповідають на питання «де» і «коли» сказати те, що нароблено в рамках PR. |
Issue Date: | 9-Sep-2016 |
Publisher: | Редакційно-видавничий відділ ДВНЗ «УжНУ» |
Citation: | Навчально - методичний комплекс з дисципліни "Public Relations". Зеліч В.В. Ужгород: Редакційно-видавничий відділ УжНУ, 2016. − 40 с. |
Abstract: | Сьогодні PR існує в Україні на державному рівні. Міністерство праці та соціальної політики України вже заклало в свій реєстр нову професійну кваліфікацію фахівець зі зв'язків з громадськістю і пресою. Отже це визнана, хоча і нова спеціальність. Англійці вважають, що уряд не лише повинен працювати ефективно, а й вся громадськість повинна бути в цьому впевненою. Лише першого недостатньо для демократичного суспільства. |
Type: | Text |
Publication type: | Методичні рекомендації |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10477 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8. 2016 Зеліч В.В. PR.pdf | 1.58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.