Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10501
Назва: Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних
Автори: Ростока, Марина Львівна
Ключові слова: професійна компетентність, обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, критерій, показник, рівень сформованості, професійна підготовка
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Ростока, М. Л. Критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних [Текст] / М. Л. Ростока // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 155–158. – Бібліогр.: с. 157 (7 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У процесі дослідження особливостей формування професійної компетентності майбутніх обліковців з реєстрації бухгалтерських даних постає питання критеріальних характеристик процесу професійної підготовки вище згаданих кваліфікованих робітників. Метою статті є визначення та обґрунтування критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності у обліковців, що є компонентом побудови моделі та реалізації педагогічних умов її формування.
In the course of studies of the formation of professional competence of accounting clerks for recording accounting date raises the question of performance of criterion processes training of above mentioned skilled workers. The purpose of this paper is to defi ne and study criteria, indicators and level of development of professional competence is component model for building and implementation of pedagogical conditions its formation.We have identifi ed the following components of professional competence of a student: motivational target, sociological and psychological, cultural and technological (informative). Accordingly, for the diagnosis of formation of the integrative properties of the individual we have highlight motivational and volitional, personal, operational and activity, and organizational and technological criteria, to refl ect the content components of professional competence. Using these criteria the levels of formation of professional competence of future accounting clerks for recording accounting date have been defi ned – elementary, basic, adequate and harmonious.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10501
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.