Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10502
Назва: Педагогічні аспекти використання творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу “математика для економістів”
Автори: Рум’янцева, Катерина Євгеніївна
Вільчинська, Олена Миколаївна
Добровольська, Наталія Вікторівна
Ключові слова: творчі завдання, фахові завдання, майбутні економісти
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Рум`янцева, К. Є. Педагогічні аспекти використання творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу "Математика для економістів" [Текст] / К. Є. Рум`янцева, О. М. Вільчинська, Н. В. Добровольська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 158–161. – Бібліогр.: с. 160–161 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У даній статті презентовані педагогічні аспекти реалізації впровадження творчих фахових завдань під час вивчення дисциплін циклу “Математика для економістів” студентами економічних спеціальностей. Узагальнено різні підходи щодо визначення поняття “творчі завдання”, розглянуто цикли їх розв’язання та критерії віднесення того чи іншого завдання дотворчого. Розкрито сутність поняття “творчі фахові завдання” та сформульовано основні вимоги до таких завдань. Зроблено висновок, що використання творчих завдань значно підвищує ефективність навчання.
In the article the pedagogical aspects of realization of inculculation of creative specialized tasks in learning of discipline “Maths for economists” by the students of economical specialties have been presented. Different approaches to defi nition of the term “creative tasks” are united and the cycles of their solving and the criteria of referring or that task to a creative one are observed. The essence of the term ”creative specialized tasks” has been revealed and main demands to these tasks have been formulated. The conclusion has been made − using the creative tasks considerably raises the effectiveness of studying. Such tasks make it possible: to unite, revise and learn educational material; to encourage cognitive interest, abstract and logic mentality; to form skills of common work; to establish connection between disciplines. The main condition of creativity is the perception of new ideas, the ability to fi nd and break the problem behavior and independence at the same time the ability to give and give up his previous opinions, criticism, courage, tolerance. Such professionals needed today.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10502
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.