Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10510
Назва: Формування гуманістично-спрямованої фізичної культури студентів економічних спеціальностей
Автори: Соломко, Надія Федорівна
Лосик, Вікторія Георгіївна
Тимошенко, Володимир Валерійович
Ключові слова: фізична культура, гуманістична спрямованість, спортивна орієнтація, фізичне виховання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Соломко, Н. Ф. Формування гуманістично–спрямованої фізичної культури студентів економічних спеціальностей [Текст] / Н. Ф. Соломко, В. Г. Лосик, В. В. Тимошенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 171–173. – Бібліогр.: с. 173 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається актуальна проблема сучасності – формування гуманістично-спрямованої фізичної культури у студентської молоді. Особливе місце у цьому процесі займають заняття з фізичного виховання та використання спортивно-орієнтованих технологій в ході організації цих занять. У статті подано результати теоретичного дослідження проблеми ціннісного ставлення студентів економічних спеціальностей машинобудівної академії до фізичної культури. Було визначено мотиви та інтереси студентів щодо фізичної культури та спорту, а також фактори, що сприяють прагненню до фізичного самовдосконалення студентів.
The article considers the topical problem of modernity – formation of humanistic-directed physical culture in students. The physical education classes and application of sports-oriented technology in the organization of the classes take an important place in this process. The article presents the results of a theoretical investigation of the problem of value attitude of economic specialties students to Physical Culture at Engineering Academy. There has been revealed the age structure of the motives and interests of students in the fi eld of physical education and sports, as well as factors and motivations that contribute to the formation of motivation of teenagers to physical self-improvement. Recommendations have been made allowing to make changes to the programme of physical education in a high school. The necessity of transition from the traditional system of physical education to new forms of education has been grounded. The features of a sports-oriented education and its impact on the personal development of students have been considered. And a new concept of self-oriented education is the reorientation of purpose, objectives, forms and methods of physical training is targeted to the student's personality.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10510
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.