Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10515
Назва: До питання педагогічної кваліфікації вчителів початкових шкіл в умовах переходу на рідномовне навчання (чехословацький період, 1919-1939)
Автори: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключові слова: початкова школа, вчитель початкової школи, педагогічна кваліфікація
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Фізеші, О. Й. До питання педагогічної кваліфікації вчителів початкових шкіл в умовах переходу на рідномовне навчання (Чехословацький період, 1919–1939) [Текст] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 186–189. – Бібліогр.: с. 189 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті виявлено основні тенденції щодо динаміки кількісного та якісного складу вчителів початкових шкіл у період приєднання закарпатоукраїнських земель до Чехословаччини, проаналізовано основні шляхи підвищення педагогічної кваліфікації вчителів початкової школи в умовах переходу на рідномовне навчання. Акцентується увага на питаннях курсової підготовки та перепідготовки вчителів, зокрема створення курсів екстернатної підготовки вчителів початкових шкіл, адміністративно- методичних курсів. Приділено увагу питанню нострифікації дипломів учителів в умовах зміни державної влади та територіальної приналежності Закарпаття у першій половині ХХ століття.
The basic tendencies in relation to the dynamics of quantitative and high-quality composition of primary school teachers in the period of tacking of Transcarpathian lands to Czechoslovakia have been studied, as well as the basic ways to increase pedagogical qualifi cation of primary school teachers in conditions of passing to mother tongue studies. In recent years in Transcarpathia in the Austro-Hungarian Empire there has been a sharp deterioration of primary education in terms of providing education in their native language. The Czechoslovak government a priority of state considered reforming the education system, providing its citizens with quality education, took into account regional and ethnic characteristics of land that belonged to its members. This included training and teachers − in the land of almost no teachers who could provide training in primary schools in their mother tongue. Attention has been paid to the issue of course preparation and retraining of teachers, in particular creation of courses of extrnat preparing of primary school teachers, administrativ methodical courses. The content of educational course for training of primary school teachers has been analyzed as well as pedagogical content of courses of existing teachers training because the school system needs Carpathian Ruthenia administrative and professional teachers. The terms of appropriation of qualifi cation of primary school teachers, graduating students of the Hungarian teaching seminaries have been considered, creation of the special examination commissions for confi rmation of pedagogical qualification in national schools.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10515
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.