Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10516
Назва: Методичні аспекти формування культури мовлення учнів у школах Галичини міжвоєнного періоду XX ст.
Автори: Царик, Ольга Михайлівна
Ключові слова: освіта, методика, культура мовлення, писемне мовлення
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво «УжНУ»
Бібліографічний опис: Царик, О. М. Методичні аспекти формування культури мовлення учнів у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. [Текст] / О. М. Царик // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 189–192. – Бібліогр.: с. 192 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано процес мовної освіти учнів у середніх загальноосвітніх закладах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст. Розглянуто методичні аспекти формування культури мовлення учнів, зокрема форми та методи навчання рідної та іноземних мов. Досліджено стан писемного мовлення у школах Галичини міжвоєнного періоду ХХ ст., психологічні передумови формування культури писемного мовлення, вимоги до розвитку мовлення та основні тенденції методики формування культури мовлення.
The paper analyzes the process of language education of students in Galicia secondary schools during the interwar period of the twentieth century, which characterized by the introduction of new trends in education and science, including the declaration postulate of pedoсentrism. The main task of the school, which was a versatile personality formation was reviewed. We have considered the forms and methods of pupils' culture of speech development, the state of writing in Galicia schools during the interwar period of the twentieth century, psychological prerequisites of culture of writing formation, the requirements for speech development and the main trends of culture of speech formation methods that provide consideration of the child's individuality, its informative and rich personal life, teaching skills and teacher’s initiative. On the basis of the written work we have made a conclusion about the phases of students writing skills development and topics for writing works that should be associated with the inner world of the child emotional state, the outside world and everyday life.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10516
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.