Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10610
Назва: Удосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналу
Інші назви: Banking marketing improvement through capacity staff
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: банківський маркетинг, банківський персонал, компетентність персоналу
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Брітченко, І. Г. Удосконалення банківського маркетингу шляхом підвищення компетентності персоналу [Текст] / І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), В.І. Ярема , Н.Н. Пойда-Носик та інші. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип.2 (46). – С. 291–296. – Бібліогр. : с. 295–296 (13 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено актуальні питання удосконалення маркетингової діяльності комерційних банків України на ринку банківських продуктів шляхом підвищення компетентності банківського персоналу, що мож-ливо через активізацію та запровадження як зовнішніх, так і внутрішніх механізмів підвищення компетентно-сті та кваліфікації банківських працівників. Аналіз останніх досліджень засвідчує недостатню увагу як науко-вців, так і банківського менеджменту до питань підвищення компетентності банківського менеджменту при одночасній важливості такої складової в банківському маркетингу, котра походить зі специфіки просування банківських продуктів і є важливим як для ефективного функціонування комерційного банку, так і для економі-ки регіону і всього суспільства. Подальше удосконалення маркетингової діяльності банку шляхом підвищення компетентності банківського персоналу можливе виключно на наукових засадах та у співпраці з профільними кафедрами регіональних вищих навчальних закладів, на основі чіткого усвідомлення банківським менеджмен-том об'єктивної необхідності такої співпраці. Запропоновані у статті інструменти підвищення компетент-ності та кваліфікації банківського персоналу дозволяють ефективно вирішувати визначені завдання практич-но без залучення додаткових витрат. До перспектив подальших досліджень можна віднести актуальні пи-тання інтенсифікації співпраці комерційних банків з регіональними вищими навчальними закладами, формуван-ня регіонального ринку наукових досліджень у галузі банківського маркетингу та освітніх продуктів, підви-щення компетентності і кваліфікації банківського персоналу. Ключові слова: банківський маркетинг, банківський персонал, компетентність персоналу.
In the article the actual problems of improvement of the marketing of commercial banks in Ukraine in the market of banking products capacity by bank staff, which is possible by activating and implementing both external and internal mechanisms for capacity building and training of bank staff. The analysis of recent research give insufficient attention as scientists and bank management to improve the competence of bank management at simultaneous importance of this component in the banking marketing, which is derived from specific banking products and promotion of which is important for the effective functioning of commercial banks and for the economy of the region and the entire society. Further improvement of the bank's marketing activities through capacity building of banking staff is permitted only on scientific principles and in cooperation with relevant departments of regional universities, based on a clear understanding of the bank's management objective need for such cooperation. The capacity tools and skills of bank staff to effectively solve the problem with virtually no additional cost are proposed in the article. The prospects of further research include topical issues of cooperation intensification of commercial banks with regional universities, forming the regional market research in the field of banking and educational products marketing capacity building and training of bank staff. Keywords: bank marketing, bank staff, competence of staff.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10610
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (46) - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
УДОСКОНАЛЕННЯ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ШЛЯХОМ ПІДВИЩЕННЯ.pdf395.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.