Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудар, Т.Г.-
dc.contributor.authorДудар, В.Т.-
dc.date.accessioned2016-11-24T10:15:23Z-
dc.date.available2016-11-24T10:15:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДудар, Т. Г. Формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху подальшої євроінтеграції [Текст] / Т. Г. Дудар, В. Т. Дудар // Науковий вісник Ужгородського університету : Cерія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2016. – Вип.1(47). Т.2 – С. 134–141. – Бібліогр. : с. 140–141 (17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10741-
dc.description.abstractРозглянуто основні засади формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху євроінтеграції, здійснено системний аналіз динаміки зовнішньої торгівлі України товарами АПК з країнами ЄС та порівняльний аналіз вартісних змін українського експорту агропродовольчих товарів до європейських країн після підписання Угоди про асоціацію України з ЄС. Запропоновано напрями розвитку маркетингу відносин в агропромислових формуваннях на шляху подальшої інтеграції вітчизняного аграрного сектора у світову економічну спільноту – важливий і впливовий стабілізуючий чинник економічного розвитку країни. Ключові слова: маркетинг, маркетинг відносин, агропродовольчий ринок, агропродовольча продукція, агробізнес, Угода про асоціацію, експорт, імпорт, бізнес-процес, євроінтеграційні процеси, маркетингове середовище.uk
dc.description.abstractThe basic principles of forming relationship marketing of agricultural markets towards European integration, systematic analysis of the dynamics of foreign trade of Ukraine with the EU APC and comparative analysis of cost changes in Ukrainian exports of agro-food products to European countries after the signing of Ukraine Association Agreement with the EU. Directions relationship marketing in the agro-industrial units towards further integration of the domestic agricultural sector into the global economic community - an important and powerful stabilizing factor for economic development. Keywords: marketing, relationship marketing, agri-food market, agri-food products, agro-business Association Agreement, export, import, business process, European integration processes, marketing environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетинг відносинuk
dc.subjectагропродовольчий ринокuk
dc.subjectагропродовольча продукціяuk
dc.subjectагробізнесuk
dc.subjectУгода про асоціаціюuk
dc.subjectекспортuk
dc.subjectімпортuk
dc.subjectбізнес-процесuk
dc.subjectєвроінтеграційні процесиuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.titleФормування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху подальшої євроінтеграціїuk
dc.title.alternativeFormation of Business Relationship Marketing Agricultural Markets in the Further Integrationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (47) Том 2 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.