Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10741
Назва: Формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху подальшої євроінтеграції
Інші назви: Formation of Business Relationship Marketing Agricultural Markets in the Further Integration
Автори: Дудар, Т.Г.
Дудар, В.Т.
Ключові слова: маркетинг, маркетинг відносин, агропродовольчий ринок, агропродовольча продукція, агробізнес, Угода про асоціацію, експорт, імпорт, бізнес-процес, євроінтеграційні процеси, маркетингове середовище
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дудар, Т. Г. Формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху подальшої євроінтеграції [Текст] / Т. Г. Дудар, В. Т. Дудар // Науковий вісник Ужгородського університету : Cерія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2016. – Вип.1(47). Т.2 – С. 134–141. – Бібліогр. : с. 140–141 (17 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні засади формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху євроінтеграції, здійснено системний аналіз динаміки зовнішньої торгівлі України товарами АПК з країнами ЄС та порівняльний аналіз вартісних змін українського експорту агропродовольчих товарів до європейських країн після підписання Угоди про асоціацію України з ЄС. Запропоновано напрями розвитку маркетингу відносин в агропромислових формуваннях на шляху подальшої інтеграції вітчизняного аграрного сектора у світову економічну спільноту – важливий і впливовий стабілізуючий чинник економічного розвитку країни. Ключові слова: маркетинг, маркетинг відносин, агропродовольчий ринок, агропродовольча продукція, агробізнес, Угода про асоціацію, експорт, імпорт, бізнес-процес, євроінтеграційні процеси, маркетингове середовище.
The basic principles of forming relationship marketing of agricultural markets towards European integration, systematic analysis of the dynamics of foreign trade of Ukraine with the EU APC and comparative analysis of cost changes in Ukrainian exports of agro-food products to European countries after the signing of Ukraine Association Agreement with the EU. Directions relationship marketing in the agro-industrial units towards further integration of the domestic agricultural sector into the global economic community - an important and powerful stabilizing factor for economic development. Keywords: marketing, relationship marketing, agri-food market, agri-food products, agro-business Association Agreement, export, import, business process, European integration processes, marketing environment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10741
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (47) Том 2 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.