Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДевіняк, Олег Теодозійович-
dc.date.accessioned2016-12-05T12:45:12Z-
dc.date.available2016-12-05T12:45:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДевіняк О.Т. Досвід впровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «фармація» / О.Т. Девіняк // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - №14. - C. 210-214.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883-
dc.description.abstractУ статті запропоновано оригінальний підхід до оцінювання студентів із застосуванням ігрових елементів, метою якого є підвищення мотивації до успішного навчання. Складниками цього підходу є надання інформації про поточну успішність студента максимально оперативно («позитивний або негативний зворотний зв’язок»), автоматичне обчислення щоразу рейтингу студента з-поміж його колег («таблиця пошани») та присудження спеціальних значків і отримання пов’язаних з ними бонусів за найкраще виконання окремих завдань («значки»). Апробація цього підходу на студентах спеціальності «Фармація» засвідчила, що, попри необхідність додаткових зусиль з боку викладача, ігровий підхід підвищує зацікавленість студентів у вивченні дисципліни та формує здорову атмосферу змагальності між учасниками освітнього процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГірська школа Українських Карпат.uk
dc.relation.ispartofseries14;-
dc.subjectоцінювання успішностіuk
dc.subjectоценка успешности, игровой подход, мотивация к обучению, высшее образованиеuk
dc.subjectмотивація до навчанняuk
dc.subjecteducational assessmenten
dc.subjectgamificationen
dc.subjecteducational motivationen
dc.subjecthigher educationen
dc.titleДосвід упровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «Фармація»uk
dc.title.alternativeThe experience of using game elements during educational assessment of “Pharmacy” studentsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фармацевтичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Extracted pages from 14_girska-shkola_1-264.pdf583.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.