Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883
Назва: Досвід упровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «Фармація»
Інші назви: The experience of using game elements during educational assessment of “Pharmacy” students
Автори: Девіняк, Олег Теодозійович
Ключові слова: оцінювання успішності, оценка успешности, игровой подход, мотивация к обучению, высшее образование, мотивація до навчання, educational assessment, gamification, educational motivation, higher education
Дата публікації: 2016
Видавництво: Гірська школа Українських Карпат.
Бібліографічний опис: Девіняк О.Т. Досвід впровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «фармація» / О.Т. Девіняк // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - №14. - C. 210-214.
Серія/номер: 14;
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано оригінальний підхід до оцінювання студентів із застосуванням ігрових елементів, метою якого є підвищення мотивації до успішного навчання. Складниками цього підходу є надання інформації про поточну успішність студента максимально оперативно («позитивний або негативний зворотний зв’язок»), автоматичне обчислення щоразу рейтингу студента з-поміж його колег («таблиця пошани») та присудження спеціальних значків і отримання пов’язаних з ними бонусів за найкраще виконання окремих завдань («значки»). Апробація цього підходу на студентах спеціальності «Фармація» засвідчила, що, попри необхідність додаткових зусиль з боку викладача, ігровий підхід підвищує зацікавленість студентів у вивченні дисципліни та формує здорову атмосферу змагальності між учасниками освітнього процесу.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фармацевтичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Extracted pages from 14_girska-shkola_1-264.pdf583.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.