Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883
Title: Досвід упровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «Фармація»
Other Titles: The experience of using game elements during educational assessment of “Pharmacy” students
Authors: Девіняк, Олег Теодозійович
Keywords: оцінювання успішності, оценка успешности, игровой подход, мотивация к обучению, высшее образование, мотивація до навчання, educational assessment, gamification, educational motivation, higher education
Issue Date: 2016
Publisher: Гірська школа Українських Карпат.
Citation: Девіняк О.Т. Досвід впровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «фармація» / О.Т. Девіняк // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - №14. - C. 210-214.
Series/Report no.: 14;
Abstract: У статті запропоновано оригінальний підхід до оцінювання студентів із застосуванням ігрових елементів, метою якого є підвищення мотивації до успішного навчання. Складниками цього підходу є надання інформації про поточну успішність студента максимально оперативно («позитивний або негативний зворотний зв’язок»), автоматичне обчислення щоразу рейтингу студента з-поміж його колег («таблиця пошани») та присудження спеціальних значків і отримання пов’язаних з ними бонусів за найкраще виконання окремих завдань («значки»). Апробація цього підходу на студентах спеціальності «Фармація» засвідчила, що, попри необхідність додаткових зусиль з боку викладача, ігровий підхід підвищує зацікавленість студентів у вивченні дисципліни та формує здорову атмосферу змагальності між учасниками освітнього процесу.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фармацевтичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Extracted pages from 14_girska-shkola_1-264.pdf583.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.