Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883
Title: | Досвід упровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «Фармація» |
Other Titles: | The experience of using game elements during educational assessment of “Pharmacy” students |
Authors: | Девіняк, Олег Теодозійович |
Keywords: | оцінювання успішності, оценка успешности, игровой подход, мотивация к обучению, высшее образование, мотивація до навчання, educational assessment, gamification, educational motivation, higher education |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Гірська школа Українських Карпат. |
Citation: | Девіняк О.Т. Досвід впровадження ігрових елементів при оцінюванні успішності студентів спеціальності «фармація» / О.Т. Девіняк // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - №14. - C. 210-214. |
Series/Report no.: | 14; |
Abstract: | У статті запропоновано оригінальний підхід до оцінювання студентів із застосуванням ігрових елементів, метою якого є підвищення мотивації до успішного навчання. Складниками цього підходу є надання інформації про поточну успішність студента максимально оперативно («позитивний або негативний зворотний зв’язок»), автоматичне обчислення щоразу рейтингу студента з-поміж його колег («таблиця пошани») та присудження спеціальних значків і отримання пов’язаних з ними бонусів за найкраще виконання окремих завдань («значки»). Апробація цього підходу на студентах спеціальності «Фармація» засвідчила, що, попри необхідність додаткових зусиль з боку викладача, ігровий підхід підвищує зацікавленість студентів у вивченні дисципліни та формує здорову атмосферу змагальності між учасниками освітнього процесу. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10883 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фармацевтичних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Extracted pages from 14_girska-shkola_1-264.pdf | 583.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.