Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10963
Назва: Науково-методичний підхід до формування стратегії управління малими підприємствами
Інші назви: Scientific-methodical approach to the formation of the management strategy of small enterprises
Автори: Соколова, Л. В.
Колісник, О. В.
Ключові слова: малі підприємства, стратегія, стратегічне управління, нестабільність, ризик
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Соколова, Л. В. Науково-методичний підхід до формування стратегії управління малими підприємствами [Текст] / Л. В. Соколова, О. В. Колісник // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип.6. Ч.3. – С. 50–54. – Бібліогр.: с. 53 (13 назв).
Серія/номер: Міжжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У роботі розроблено науково-методичний підхід до формування стратегії управління малими підприємствами. Проведено аналіз динаміки основних показників діяльності малих підприємств. Визначено основні етапи стратегічного управління. Послідовна реалізація приведених етапів дасть змогу малим підприємствам досягти своїх стратегічних цілей. Як результат, малі підприємства зможуть утримати стійкі конкурентні позиції на ринку в умовах конкурентного середовища. Ключові слова: малі підприємства, стратегія, стратегічне управління, нестабільність, ризик.
In the article scientific-methodical approach to the formation of management strategy of small enterprises is developed. Main indicators of the activity of small enterprises were analyzed. In the work there have been determined main stages of strategic management of small enterprises. Consecutive realization of these stages allows small enterprises to achieve their strategic purposes. As a result small enterprises will keep their persistent competitive positions on the market. Key words: small enterprises, strategy, strategic management, instability, risk.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10963
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 6 Частина 3 - 2016



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.