Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11032
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шимон, Василь Михайлович | - |
dc.contributor.author | Вайнагiй, Ольга Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Шерегій, Андрій Андрійович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T12:32:51Z | - |
dc.date.available | 2016-12-16T12:32:51Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шляхи вдосконалення вивчення курсу оперативної хірургії та топографічної анатомії / В.М.Шимон, О.М.Вайнагiй, А.А.Шерегiй // Український журнал клінічної та лабораторної медицини-2013, Том 8, №3 С.13-15 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11032 | - |
dc.description.abstract | Реформування вищої освiти в Українi має на метi наближення до загальноєвропейських норм та створення умов для випуску конкурентоспроможних фахiвцiв з можливiстю працевлаштування в будь-якiй країнi свiту. Метою дослiдження було вдосконалення методiв та пiдвищення ефективностi оволодiння теоретичними знаннями i засвоєння практичних навичок студентами медичного спрямування шляхом поєднання класичних методiв iз сучасними напрямами засвоєння та перевiрки знань студентiв. Матерiал спостережень: вивчення статистичних даних та показникiв успiшностi студентiв медичного та стоматологiчного факультетiв ДВНЗ «Ужгородський нацiональний унiверситет» у перiод з 2008 до 2012 р. на курсi топографiчної анатомiї та оперативної хiрургiї. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Український журнал клiнiчної та лабораторної медицини | uk |
dc.relation.ispartofseries | том 8, №3; | - |
dc.subject | вища освiта | uk |
dc.subject | тести | uk |
dc.subject | успішність | uk |
dc.title | Шляхи вдосконалення вивчення курсу оперативної хiрургiї та топографiчної анатомiї | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної хірургії |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.