Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтерчо, Іванна Петрівна-
dc.date.accessioned2017-01-11T09:41:20Z-
dc.date.available2017-01-11T09:41:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтерчо, І. П. Вплив ігрових методів навчання на пізнавальну активність і якість знань учнів при вивченні неорганічної хімії в школі [Текст] / І. П. Стерчо // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / редкол.: С.Ю. Чундак (голова), І.Є. Барчій, С.М. Сухарев, В.Г. Лендєл та ін. – Ужгород : Говерла, 2015. – Вип. 1 (33). – C. 93–96. – Бібліогр.: с. 96 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11168-
dc.description.abstractМетою даного дослідження є виявлення факторів та педагогічних умов успішного застосування ігор, орієнтованих на активізацію пізнавальної діяльності школярів при вивченні неорганічної хімії.uk
dc.description.abstractMethodical materials with an emphasis on game forms of lessons have been developed. Efficiency of games in the learning process was experimentally investigated. It was shown the work of teacher according to given technique solves the problem of compatibility with various temperaments of pupils in the same class.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesХімія;-
dc.subjectігрові методи навчанняuk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.subjectактивізація пізнавальної діяльностіuk
dc.subjectурок хіміїuk
dc.titleВплив ігрових методів навчання на пізнавальну активність і якість знань учнів при вивченні неорганічної хімії в школіuk
dc.title.alternativeEffect of the gaming teaching methods on the quality of cognitive activity and knowledge of students at the study of inorganic chemistry at schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 1 (33) - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.