Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11168
Назва: Вплив ігрових методів навчання на пізнавальну активність і якість знань учнів при вивченні неорганічної хімії в школі
Інші назви: Effect of the gaming teaching methods on the quality of cognitive activity and knowledge of students at the study of inorganic chemistry at school
Автори: Стерчо, Іванна Петрівна
Ключові слова: ігрові методи навчання, ігрова діяльність, активізація пізнавальної діяльності, урок хімії
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Стерчо, І. П. Вплив ігрових методів навчання на пізнавальну активність і якість знань учнів при вивченні неорганічної хімії в школі [Текст] / І. П. Стерчо // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Хімія / редкол.: С.Ю. Чундак (голова), І.Є. Барчій, С.М. Сухарев, В.Г. Лендєл та ін. – Ужгород : Говерла, 2015. – Вип. 1 (33). – C. 93–96. – Бібліогр.: с. 96 (6 назв).
Серія/номер: Хімія;
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є виявлення факторів та педагогічних умов успішного застосування ігор, орієнтованих на активізацію пізнавальної діяльності школярів при вивченні неорганічної хімії.
Methodical materials with an emphasis on game forms of lessons have been developed. Efficiency of games in the learning process was experimentally investigated. It was shown the work of teacher according to given technique solves the problem of compatibility with various temperaments of pupils in the same class.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11168
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Хімія Випуск 1 (33) - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВПЛИВ ІГРОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ НА ПІЗНАВАЛЬНУ АКТИВНІСТЬ.pdf198.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.