Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11212
Назва: Франчайзинг в діяльності підприємств туристичного бізнесу
Автори: Мельник (Чир), Надія Вікторівна
Дорогій, Йосип
Ключові слова: Географія, туризм і рекреація, Ключові слова: туристичний бізнес, франчайзинг, ресторанне господарство
Дата публікації: гру-2016
Видавництво: Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Дорогій Й. Франчайзинг в діяльності підприємств туристичного бізнесу / Й. Дорогій, Н. Чир // Актуальні проблеми розвитку природничих та гуманітарних наук : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (15 грудня 2016 р.) / відп. ред. доц. Н.В. Коленда. - Луцьк, 2016. - С. 353-354.
Короткий огляд (реферат): У тезах доповіді з"ясовується суть поняття "франчайзинг" та його значення у розвитку туристичного бізнесу в цілому та ресторанного господарства зокрема.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до студентської статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11212
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirka_tezy1.pdf3.89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.