Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11292
Title: Внутрішня позиція студента та професійна самовизначеність в майбутній професії
Other Titles: Internal position of a student and professional self-determination in the future profession
Authors: Бредіхін, Володимир Михайлович
Keywords: внутрішня позиція студента, мотиви, відношення, навчально-професійна діяльність, активність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Бредіхін, В. М. Внутрішня позиція студента та професійна самовизначеність в майбутній професії [Текст] / В. М. Бредіхін // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 28–29. – Бібліогр.: с 29 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття розглядає питання побудови моделі для опису особистісного утворення − внутрішньої позиції студента, що є умовою успішної навчально-професійної діяльності. Результатом роботи є виявлення взаємозв'язку між структурними елементами моделі, а також опис складових компонентів за їх призначенням. Для цілеспрямованого педагогічного впливу на студентів модель враховує початковий етап з домінуючими мотивами пізнання та подальші професійні мотиви, яким в моделі відповідає установка на компетентність і професійне зростання, які дозволяють підвищити ефективність студентів як суб'єктів навчально-професійної діяльності. Ключові слова: внутрішня позиція студента, мотиви, відношення, навчально-професійна діяльність, активність.
The article is devoted to the basics of building of a model to describe the formation of personality − the inner position of the student as a condition of successfull studying and professional activities. The work results identify the relationship between the structural elements of the model and describe the components for their purpose. For purposeful pedagogical influence on the students the model takes into account at an early stage the dominant motifs of knowledge and at later stages future the professional reasons, which in the model correspond to the competence and professional growth that will improve students` educational and professional activities. Key words: internal position of student motivation, attitude, educational and professional activities, activity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11292
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.