Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВащенко, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-01-18T09:32:27Z-
dc.date.available2017-01-18T09:32:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВащенко, О. М. Методика організації здоров’язбережувального освітнього середовища початкової школи [Текст] / О. М. Ващенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 34–36. – Бібліогр.: с 36 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11295-
dc.description.abstractУ статті висвітлено методику організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи. Розглянуто «шкільні» фактори ризику, що призводять до погіршення стану здоров'я дітей, подано етапи процесу навчання в умовах здоров'язбережувальної педагогіки та проаналізовано складові побудови здоров'язбережувального освітнього середовища. Оскільки проблема організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи ще не знайшла достатнього відображення в дослідженнях сучасних науковців, мета статті полягає у розкритті методики здійснення означеної діяльності. Ключові слова: здоров’язбережувальне освітнє середовище, «шкільні» фактори ризику, здоров’язбережувальні технології, здоров’я молодших школярів.uk
dc.description.abstractThe article explores the methods of organization of health conserving educational environment of primary school of comprehensive educational institution. The school risk factors that contribute to the deterioration of health condition of children are considered. The stages of the learning process in the conditions of health conserving pedagogics are submitted. The components of health conserving educational environment are analyzed. Whereas the problem of organization of health conserving educational environment hasn’t been explored enough in the researches of modern scholars yet, the purpose of this article is to clarify the implementation of the present activity. Key words: health conserving educational environment, health conserving technologies, schools risk factors, the health of primary school students.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectздоров’язбережувальне освітнє середовищеuk
dc.subject«шкільні» фактори ризикуuk
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk
dc.subjectздоров’я молодших школярівuk
dc.titleМетодика організації здоров’язбережувального освітнього середовища початкової школиuk
dc.title.alternativeMethods of organization of health conserving educational environment of primary schooluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.