Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11295
Название: Методика організації здоров’язбережувального освітнього середовища початкової школи
Другие названия: Methods of organization of health conserving educational environment of primary school
Авторы: Ващенко, Олена Миколаївна
Ключевые слова: здоров’язбережувальне освітнє середовище, «шкільні» фактори ризику, здоров’язбережувальні технології, здоров’я молодших школярів
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Ващенко, О. М. Методика організації здоров’язбережувального освітнього середовища початкової школи [Текст] / О. М. Ващенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 34–36. – Бібліогр.: с 36 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено методику організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи. Розглянуто «шкільні» фактори ризику, що призводять до погіршення стану здоров'я дітей, подано етапи процесу навчання в умовах здоров'язбережувальної педагогіки та проаналізовано складові побудови здоров'язбережувального освітнього середовища. Оскільки проблема організації здоров'язбережувального освітнього середовища початкової школи ще не знайшла достатнього відображення в дослідженнях сучасних науковців, мета статті полягає у розкритті методики здійснення означеної діяльності. Ключові слова: здоров’язбережувальне освітнє середовище, «шкільні» фактори ризику, здоров’язбережувальні технології, здоров’я молодших школярів.
The article explores the methods of organization of health conserving educational environment of primary school of comprehensive educational institution. The school risk factors that contribute to the deterioration of health condition of children are considered. The stages of the learning process in the conditions of health conserving pedagogics are submitted. The components of health conserving educational environment are analyzed. Whereas the problem of organization of health conserving educational environment hasn’t been explored enough in the researches of modern scholars yet, the purpose of this article is to clarify the implementation of the present activity. Key words: health conserving educational environment, health conserving technologies, schools risk factors, the health of primary school students.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11295
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.