Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11299
Title: Диференціація фахової підготовки майбутніх молодших спеціалістів фінансово-економічного профілю
Other Titles: Differentiation of professional training of junior specialists of financial-economic profile
Authors: Волкодав, Тетяна Анатоліївна
Keywords: диференціація навчання, індивідуалізація навчання, фахова підготовка майбутніх молодших спеціалістів, профільне навчання
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Волкодав, Т. А. Диференціація фахової підготовки майбутніх молодших спеціалістів фінансово-економічного профілю [Текст] / Т. А. Волкодав // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 43–45. – Бібліогр.: с. 45 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Розглянуто в ретроспективі становлення диференційованого навчання в Україні, США та країнах Західної Європи. Окреслено окремі проблеми диференціації навчання в українських школах. Встановлено місце та роль диференціації навчання молодших спеціалістів фінансово-економічного профілю в процесі їхньої фахової підготовки. Запропоновано прийоми диференціації навчання в коледжі фінансово-економічного профілю. Наведено приклади здійснення диференціації навчання студентів фінансово-економічних спеціальностей в процесі лекційних, практичних занять та організації їхньої самостійної навчально-пізнавальної діяльності при виконанні домашніх завдань. Ключові слова: диференціація навчання, індивідуалізація навчання, фахова підготовка майбутніх молодших спеціалістів, профільне навчання.
The formation of establishing of differentiated learning in the Ukraine, the USA and Western Europe has been considered in retrospect. Particular problems of differentiation in Ukrainian schools have been named. The place and role of differentiation of junior specialist of financial and economic profile in the course of their training have been defined. Examples of differentiating learning of students of financial and economic fields during lectures, workshops have been provided as well as examples of organizing their individual teaching and learning activities on home tasks. Key words: differentiation of learning, individualization of learning, professional training of future juniour professionals, specialized education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11299
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.