Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11300
Название: Полікультурна спрямованість вищої освіти як складова професійної підготовки майбутніх фольклористів (на прикладі США)
Другие названия: Multicultural orientation of higher education as a part of future folklorists professional training (on the example of the USA)
Авторы: Волошина, Ірина Василівна
Ключевые слова: полікультурна освіта, вища освіта США, майбутні фольклористи, ксенофобія, гетерогенне суспільство
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Волошина, І. В. Полікультурна спрямованість вищої освіти як складова професійної підготовки майбутніх фольклористів (на прикладі США) [Текст] / І. В. Волошина // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 46–48. – Бібліогр.: с. 48 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У даній статті розглянуто питання впливу глобалізаційних процесів на формування та розвиток полікультурного компонента у сфері вищої освіти. Висвітлені поняття, нормативна складова, новітні підходи до полі культурності вищої освіти США як багатонаціональної країни, та її вплив на формування сучасного гетерогенного суспільства без ознак ксенофобії з метою запозичення позитивного досвіду для системи вищої освіти України. Прикладом дослідження є полікультурна складова у професійній підготовці майбутніх фольклористів в університетах США. Ключові слова: полікультурна освіта, вища освіта США, майбутні фольклористи, ксенофобія, гетерогенне суспільство.
This article examines the impact of globalization processes on the formation and development of multicultural element in education. It focuses on concepts, normative component, new approaches to multicultural element of higher education in the U.S. as a multiethnic country, and its influence on the formation of modern heterogeneous society with no signs of xenophobia for purpose of drawing a positive experience to the system of higher education of Ukraine. Multicultural element in the professional training of future folklorists in some U.S. universities was taken as an example in our research. Key words: multicultural education, higher education in the USA, future folklorists, xenophobia, heterogeneous society.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11300
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.