Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11301
Назва: Третирування у шкільному середовищі та причини його виникнення
Інші назви: problem of ill-treatment in school environment and reason of its origin
Автори: Гайдамашко, Ірина Аркадіївна
Ключові слова: третирування, булінг, моббінг, шкільне середовище, агресія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гайдамашко, І. А. Третирування у шкільному середовищі та причини його виникнення [Текст] / І. А. Гайдамашко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 49–51. – Бібліогр.: с. 51 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена зростанням у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах випадків третирування. У статті здійснено порівняльний аналіз понять «третирування», «булінг», «мобінг»; розкрито сутність та зміст явища «третирування», охарактеризовано його ознаки, форми, рольову структуру, особистісні риси «агресора» та «жертви». Розкрито причини виникнення третирування у загальноосвітньому навчальному закладі. Розглянуто нормативно-правові документи щодо профілактики зазначеної проблеми. Ключові слова: третирування, булінг, моббінг, шкільне середовище, агресія.
The topicality of the material considered in the article has been conditioned by the spread ill-treatment cases in modern secondary schools. The comparative analysis of concepts of “ill-treatment”, “buling”, “mobing” has been conducted as well as the signs, forms, role structure, personality traits of "aggressor" and the victim. The reasons of ill-treatment in secondary schools has been exposed. Normative legal documents to the prevention of the noted problem have been considered. Кey words: ill-treatment, buling, mobbing, school environment, aggression.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11301
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.