Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11306
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гомонюк, Олена Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-18T10:59:47Z | - |
dc.date.available | 2017-01-18T10:59:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гомонюк, О. М. Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у Скандинавських країнах [Текст] / О. М. Гомонюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 62–64. – Бібліогр.: с. 64 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11306 | - |
dc.description.abstract | Для сучасної педагогічної науки актуальним є вивчення тенденцій розвитку соціальної освіти у міжнародному освітньому просторі та їх вплив на систему освіти України. Освоєння зарубіжного досвіду професійної підготовки соціальних працівників вимагає об’єктивної та всебічної оцінки, оскільки за ним стоять традиції, що відрізняються від українських. Використання життєвого досвіду студентів, як переконують результати досліджень науковців, створює умови для реалізації суб’єктної позиції студентів у навчально-професійній діяльності та її індивідуально-групової диференціації, сприяє інтеграції соціально-професійного та особистісного розвитку майбутніх фахівців соціальної сфери. Ключові слова: професійне становлення, самовизначення майбутнього фахівця, майбутній соціальний працівник. | uk |
dc.description.abstract | Studying the social education development tendencies in international educational space and their influence on the system of education in Ukraine is of topical value for contemporary pedagogical science. Learning the foreign professional training experience of specialists of social sphere requires an objective evaluation why their traditions differ from these of Ukrainian. Now the state takes more responsibility for education, also in private sector. As an provement for this fact is a liquidation of difference between social sphere activities and other similar forms of activity. Transference from intermediate to higher level of specialist training is also of great importance. The solving of existing problem of social sphere specialists training is possible only through international cooperation of specialists and there will be a necessity in acceleration of this process. Usage of studied students’ life experience creates conditions for group individual differentiation and contributes to the integration of social-professional and personal development of future specialists of social sphere. Key words: professional formation, self identification of future specialists, future social sphere specialists. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійне становлення | uk |
dc.subject | самовизначення майбутнього фахівця | uk |
dc.subject | майбутній соціальний працівник | uk |
dc.title | Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у cкандинавських країнах | uk |
dc.title.alternative | Features of training of future social sphere specialists in the Nordic countries | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ У СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇНАХ.pdf | 177.02 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.