Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11306
Назва: Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у cкандинавських країнах
Інші назви: Features of training of future social sphere specialists in the Nordic countries
Автори: Гомонюк, Олена Михайлівна
Ключові слова: професійне становлення, самовизначення майбутнього фахівця, майбутній соціальний працівник
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гомонюк, О. М. Особливості професійної підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери у Скандинавських країнах [Текст] / О. М. Гомонюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 62–64. – Бібліогр.: с. 64 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Для сучасної педагогічної науки актуальним є вивчення тенденцій розвитку соціальної освіти у міжнародному освітньому просторі та їх вплив на систему освіти України. Освоєння зарубіжного досвіду професійної підготовки соціальних працівників вимагає об’єктивної та всебічної оцінки, оскільки за ним стоять традиції, що відрізняються від українських. Використання життєвого досвіду студентів, як переконують результати досліджень науковців, створює умови для реалізації суб’єктної позиції студентів у навчально-професійній діяльності та її індивідуально-групової диференціації, сприяє інтеграції соціально-професійного та особистісного розвитку майбутніх фахівців соціальної сфери. Ключові слова: професійне становлення, самовизначення майбутнього фахівця, майбутній соціальний працівник.
Studying the social education development tendencies in international educational space and their influence on the system of education in Ukraine is of topical value for contemporary pedagogical science. Learning the foreign professional training experience of specialists of social sphere requires an objective evaluation why their traditions differ from these of Ukrainian. Now the state takes more responsibility for education, also in private sector. As an provement for this fact is a liquidation of difference between social sphere activities and other similar forms of activity. Transference from intermediate to higher level of specialist training is also of great importance. The solving of existing problem of social sphere specialists training is possible only through international cooperation of specialists and there will be a necessity in acceleration of this process. Usage of studied students’ life experience creates conditions for group individual differentiation and contributes to the integration of social-professional and personal development of future specialists of social sphere. Key words: professional formation, self identification of future specialists, future social sphere specialists.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11306
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.