Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДиховичний, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorДудко, Анна Федорівна-
dc.date.accessioned2017-01-18T11:16:16Z-
dc.date.available2017-01-18T11:16:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДиховичний, О. О. Практичний аналіз якості тестів з вищої математики [Текст] / О. О. Диховичний, А. Ф. Дудко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 73–78. – Бібліогр.: с. 77–78 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11309-
dc.description.abstractкомп’ютерного тестування – питання якості тестів. Авторами на підставі методів класичної теорії тестів (КТТ) та Item Response Theory (IRT) в статті було запропоновано методику такого аналізу. В даній роботі розглянуто застосування вищезазначеної методики. У якості контрольного прикладу використано комп’ютерний тест на тему «Диференціальне числення функцій однієї змінної», який було проведено для студентів першого курсу НТУУ «КПІ». Дана методика у подальшому може бути використана для вдосконалення системи тестування з вищої математики в НТУУ «КПІ» а також, можливо, в інших навчальних закладах. Ключові слова: тестування з вищої математики, аналіз тестових завдань, аналіз тесту в цілому, латентні параметри, характеристичні криві завдань, характеристичні криві рівнів завдань, IRT-моделі.uk
dc.description.abstractThe present paper studies one of the pressing questions in the area of computerized testing is question of tests quality. Authors put forward the methodology of such analysis on the basis of the methods of the classical test theory (KTT) and Item Response Theory (IRT) in the paper. In this paper the application of the above methodology is considered. As a case in point computerized test on "Differential calculus of functions of one variable" is used. The test was administered for the first-year students of Faculty of Radio Engineering and Institute of Telecommunication Systems of NTU "KPI". Later on this methodology can be used to improve the system of testing in higher mathematics at NTU "KPI" and possibly at other educational institutions. Key words: testing in higher mathematics, analysis of test items, analysis of the test, latent parameters, item characteristic curves, characteristic curves of item levels, IRT-models.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectтестування з вищої математикиuk
dc.subjectаналіз тестових завданьuk
dc.subjectаналіз тесту в ціломуuk
dc.subjectлатентні параметриuk
dc.subjectхарактеристичні криві завданьuk
dc.subjectхарактеристичні криві рівнів завданьuk
dc.subjectIRT-моделіuk
dc.titleПрактичний аналіз якості тестів з вищої математикиuk
dc.title.alternativePractical quality analysis of tests in higher mathematicsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.