Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11309
Назва: Практичний аналіз якості тестів з вищої математики
Інші назви: Practical quality analysis of tests in higher mathematics
Автори: Диховичний, Олександр Олександрович
Дудко, Анна Федорівна
Ключові слова: тестування з вищої математики, аналіз тестових завдань, аналіз тесту в цілому, латентні параметри, характеристичні криві завдань, характеристичні криві рівнів завдань, IRT-моделі
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Диховичний, О. О. Практичний аналіз якості тестів з вищої математики [Текст] / О. О. Диховичний, А. Ф. Дудко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 73–78. – Бібліогр.: с. 77–78 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): комп’ютерного тестування – питання якості тестів. Авторами на підставі методів класичної теорії тестів (КТТ) та Item Response Theory (IRT) в статті було запропоновано методику такого аналізу. В даній роботі розглянуто застосування вищезазначеної методики. У якості контрольного прикладу використано комп’ютерний тест на тему «Диференціальне числення функцій однієї змінної», який було проведено для студентів першого курсу НТУУ «КПІ». Дана методика у подальшому може бути використана для вдосконалення системи тестування з вищої математики в НТУУ «КПІ» а також, можливо, в інших навчальних закладах. Ключові слова: тестування з вищої математики, аналіз тестових завдань, аналіз тесту в цілому, латентні параметри, характеристичні криві завдань, характеристичні криві рівнів завдань, IRT-моделі.
The present paper studies one of the pressing questions in the area of computerized testing is question of tests quality. Authors put forward the methodology of such analysis on the basis of the methods of the classical test theory (KTT) and Item Response Theory (IRT) in the paper. In this paper the application of the above methodology is considered. As a case in point computerized test on "Differential calculus of functions of one variable" is used. The test was administered for the first-year students of Faculty of Radio Engineering and Institute of Telecommunication Systems of NTU "KPI". Later on this methodology can be used to improve the system of testing in higher mathematics at NTU "KPI" and possibly at other educational institutions. Key words: testing in higher mathematics, analysis of test items, analysis of the test, latent parameters, item characteristic curves, characteristic curves of item levels, IRT-models.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11309
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТЕСТІВ З ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ.pdf793.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.