Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11350
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мурадханян, Ірина Саркісівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-19T10:18:30Z | - |
dc.date.available | 2017-01-19T10:18:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Мурадханян, І. С. Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців [Текст] / І. С. Мурадханян // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 131–132. – Бібліогр.: с. 132 (4 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11350 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано етапи формування навичок та вмінь англомовного спілкування студентів-правників, представлено вправи, спрямовані на розвиток професійного англомовного діалогу. Використання фахових автентичних діалогів повинно основуватись на принципі професійної комунікативної спрямованості, що допомагає відтворити реальні професійні ситуації. Підкреслюється важливість вмотивованості вправ, а також необхідність поглиблення знання термінологічної лексики. Цілісний підхід до розробки етапів навчання забезпечує гармонійність та ефективність навчального процесу. Ключові слова: етапи навчання англомовного діалогу, дискусія, майбутні правники. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the stages of formation English-speaking communication ability of law students. Supplementary exercises to develop professional English dialogues have been presented. The use of special authentic dialogues is based on professional communicative principle. It helps to create real professional situations. The importance of motivation, aimed at the development of professional skills has been stressed. The article focuses on the necessity of enriching terminology lexics by the students as well. Complex approach to the problem under the research proves harmony and effectiveness of the teaching process. Key words: stages of English dialogue teaching, discussion, future law students. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | етапи навчання англомовного діалогу | uk |
dc.subject | дискусія | uk |
dc.subject | майбутні правники | uk |
dc.title | Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців | uk |
dc.title.alternative | Teaching English for professional use to lawyers to-be | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ МАЙБУТНІХ ПРАВОЗНАВЦІВ.pdf | 150.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.