Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11350
Название: Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців
Другие названия: Teaching English for professional use to lawyers to-be
Авторы: Мурадханян, Ірина Саркісівна
Ключевые слова: етапи навчання англомовного діалогу, дискусія, майбутні правники
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Мурадханян, І. С. Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців [Текст] / І. С. Мурадханян // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 131–132. – Бібліогр.: с. 132 (4 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано етапи формування навичок та вмінь англомовного спілкування студентів-правників, представлено вправи, спрямовані на розвиток професійного англомовного діалогу. Використання фахових автентичних діалогів повинно основуватись на принципі професійної комунікативної спрямованості, що допомагає відтворити реальні професійні ситуації. Підкреслюється важливість вмотивованості вправ, а також необхідність поглиблення знання термінологічної лексики. Цілісний підхід до розробки етапів навчання забезпечує гармонійність та ефективність навчального процесу. Ключові слова: етапи навчання англомовного діалогу, дискусія, майбутні правники.
The article deals with the stages of formation English-speaking communication ability of law students. Supplementary exercises to develop professional English dialogues have been presented. The use of special authentic dialogues is based on professional communicative principle. It helps to create real professional situations. The importance of motivation, aimed at the development of professional skills has been stressed. The article focuses on the necessity of enriching terminology lexics by the students as well. Complex approach to the problem under the research proves harmony and effectiveness of the teaching process. Key words: stages of English dialogue teaching, discussion, future law students.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11350
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.