Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11350
Title: Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців
Other Titles: Teaching English for professional use to lawyers to-be
Authors: Мурадханян, Ірина Саркісівна
Keywords: етапи навчання англомовного діалогу, дискусія, майбутні правники
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Мурадханян, І. С. Навчання англійської мови за професійним спрямуванням майбутніх правознавців [Текст] / І. С. Мурадханян // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 131–132. – Бібліогр.: с. 132 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано етапи формування навичок та вмінь англомовного спілкування студентів-правників, представлено вправи, спрямовані на розвиток професійного англомовного діалогу. Використання фахових автентичних діалогів повинно основуватись на принципі професійної комунікативної спрямованості, що допомагає відтворити реальні професійні ситуації. Підкреслюється важливість вмотивованості вправ, а також необхідність поглиблення знання термінологічної лексики. Цілісний підхід до розробки етапів навчання забезпечує гармонійність та ефективність навчального процесу. Ключові слова: етапи навчання англомовного діалогу, дискусія, майбутні правники.
The article deals with the stages of formation English-speaking communication ability of law students. Supplementary exercises to develop professional English dialogues have been presented. The use of special authentic dialogues is based on professional communicative principle. It helps to create real professional situations. The importance of motivation, aimed at the development of professional skills has been stressed. The article focuses on the necessity of enriching terminology lexics by the students as well. Complex approach to the problem under the research proves harmony and effectiveness of the teaching process. Key words: stages of English dialogue teaching, discussion, future law students.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11350
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.