Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11356
Назва: Теоретико–методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально–виховному процесі вишу
Інші назви: Formation creativity of future social workers in the educational process of university
Автори: Петришин, Людмила Йосипівна
Ключові слова: формування, творчість, креативність, процес формування креативності, майбутні соціальні педагоги, лекція, семінар, професійна підготовка
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Петришин, Л. Й. Теоретико–методичні основи формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально–виховному процесі вишу [Текст] / Л. Й. Петришин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 144–148. – Бібліогр.: с. 147 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті на основі проведеного теоретико-методичного аналізу проблеми дослідження розглянуто процес формування креативності майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховній діяльності вишу; подано аналіз ефективних форм, для реалізації творчого складника в структурі підготовки майбутніх соціальних педагогів; описано блокову структуру самостійної роботи студентів; означено основні змістові складники „Щоденника креативізації”. Ключові слова: формування, творчість, креативність, процес формування креативності, майбутні соціальні педагоги, лекція, семінар, професійна підготовка.
In the article on the basis of theoretical and methodological analysis the process of formation of creativity in the educational activities of university has been considered; analysis for effective forms to realize the creative component in the structure of training of future social workers has been conducted; the block structure of independent work has been described aimed at self-actualization, self-development, self-realization of creative skills of future social workers in professional activities; basic content elements of "Diary of creativization" have been defined. Key words: creation, creativity, creativity, creativity process of formation, future social workers, lecture, seminar, training.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11356
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.