Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11358
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поліщук, Юрій Йосипович | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-19T12:20:12Z | - |
dc.date.available | 2017-01-19T12:20:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Поліщук, Ю. Й. Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки [Текст] / Ю. Й. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 150–153. – Бібліогр.: с. 152–153 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11358 | - |
dc.description.abstract | У статті значна увага приділена розкриттю причин появи дітей-сиріт в закладах інтернатного типу, розкрито особливості роботи соціальних педагогів з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки. Схарактеризовано основні напрями функціонування соціально-педагогічного комплексу закладу інтернатного типу і його вплив на процес виховання і соціалізації вихованців. На основі аналізу професійних функцій соціальних педагогів, які працюють в закладах інтернатного типу, визначено їхні основні функціональні обов’язки. Ключові слова: соціальні педагоги, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, заклади інтернатного типу, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічний комплекс, соціалізація, виховання. | uk |
dc.description.abstract | In this paper, considerable attention has been given to reveal the causes of orphaned children in residential care, the features of social workers activities with orphans and children deprived of parental care. Author determined the main directions of the socio-educational complex functioning and its impact on the education and socialization of children. On the basis of social workers professional functions analysis who work in residential care establishments, their main functional responsibilities have been defined. Keywords: social teachers, orphans, children deprived of parental care, residential care establishments, socio-pedagogical complex, socialization, education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | соціальні педагоги | uk |
dc.subject | діти-сироти | uk |
dc.subject | діти, позбавлені батьківського піклування | uk |
dc.subject | заклади інтернатного типу | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна діяльність | uk |
dc.subject | соціально-педагогічний комплекс | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | виховання | uk |
dc.title | Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки | uk |
dc.title.alternative | The specificity of a social pedagogue work in residential care with children-orphans and children deprived of parental care | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ В ЗАКЛАДАХ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ.pdf | 182.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.