Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11358
Назва: Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки
Інші назви: The specificity of a social pedagogue work in residential care with children-orphans and children deprived of parental care
Автори: Поліщук, Юрій Йосипович
Ключові слова: соціальні педагоги, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, заклади інтернатного типу, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічний комплекс, соціалізація, виховання
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Поліщук, Ю. Й. Особливості роботи соціальних педагогів в закладах інтернатного типу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки [Текст] / Ю. Й. Поліщук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 32. – С. 150–153. – Бібліогр.: с. 152–153 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті значна увага приділена розкриттю причин появи дітей-сиріт в закладах інтернатного типу, розкрито особливості роботи соціальних педагогів з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківської опіки. Схарактеризовано основні напрями функціонування соціально-педагогічного комплексу закладу інтернатного типу і його вплив на процес виховання і соціалізації вихованців. На основі аналізу професійних функцій соціальних педагогів, які працюють в закладах інтернатного типу, визначено їхні основні функціональні обов’язки. Ключові слова: соціальні педагоги, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, заклади інтернатного типу, соціально-педагогічна діяльність, соціально-педагогічний комплекс, соціалізація, виховання.
In this paper, considerable attention has been given to reveal the causes of orphaned children in residential care, the features of social workers activities with orphans and children deprived of parental care. Author determined the main directions of the socio-educational complex functioning and its impact on the education and socialization of children. On the basis of social workers professional functions analysis who work in residential care establishments, their main functional responsibilities have been defined. Keywords: social teachers, orphans, children deprived of parental care, residential care establishments, socio-pedagogical complex, socialization, education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11358
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 32 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.